Az indulás az európai terjeszkedés egy újabb lépése, amivel az eddig is erős piaci jelenlét megszilárdítása és növeléses a cél. Az Oppo már eddig is jelentős szereplő volt - jelenleg a globális okostelefon-piac negyedik legnagyobb szereplője -, vannak piacok ahol piacvezető, de sok helyen a top 5 brandben mindenképpen benne van, a hivatalos háttér azonban jelentős bizalmi tényezővel növelheti az új országokban történő vásárlásokat.
A márka hazánkban két okostelefon és három vezeték nélküli fülhallgató modellel indul, az idei év folyamán pedig további készülékekkel és okos-kiegészítőkkel bővítik a kínálatot. A cég jelenleg 6 kontinens több mint 40 országában van jelen, több mint 40.000 alkalmazottja van, világszerte 6 technológiai innovációs intézettel, 4 termékfejlesztési K + F központtal, egy londoni design központtal rendelkezik, valamint több mint 7 milliárd dollárt tervez kutatás-fejlesztésre fordítani a következő 3 éves időszakban.
Július 1-től hazánkban az Oppo Reno5 5G és Reno5 Z 5G okostelefonok, valamint három vezeték nélküli fülhallgató modell, az Enco Buds, az Enco Air és az Enco Free2 válnak elérhetővé. A készülékeken a cég saját fejlesztésű UI-ja, a ColorOS fut az Android felett. Július 1-31 között a Reno5 5G ajándék Enco Air true wireless fejhallgatóval 169.900 Ft-os, július 10-31 között a Reno5 Z 5G ajándék Enco Buds vezeték nélküli fülhallgatóval 139.900 Ft-os áron kerül a polcokra.