Figyelnék az emberi reakciókat a Yahoo reklámplakátjai

2016. október 09.
1.6351
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
dfp profilja, adatai
dfp
A Yahoo jó néhány évvel ezelőtt még egy igazi internetes óriásnak számított, azonban a Google előretörése és több új vállalat robbanásszerű növekedése lendületét szegte a vállalatnak, melyről manapság jókat nem igazán hallani.
 

Néhány napja felbukkant a hír, hogy a vállalat segített megfigyelni az embereket, ami miatt tovább csökkent a cég értéke. Felvásárlási szándékokról már néhány éve hallani a vállalat körül, egy ilyen tárgyalásban pedig jól jöhet a szabadalmi portfólió.

Nemrég pont egy megfigyelésen alapuló ötletet védetett le a vállalat, mely a digitális reklámplakátokkal kapcsolatos. A szabadalom szerint szenzorokkal, kamerával és mikrofonnal szerelnék fel a plakátokat, melyek figyelnék az emberi reakciókat.

A beépített technológiával mérni tudnák, hogy az adott reklám mennyire volt hatásos, hányan lassítottak, mennyi ideig nézték az adott hirdetést és esetleg milyen reakciókat váltottak ki.
4 hozzászólás

rDAVE

9 éve, 5 hónapja és 20 napja

Kamu, NSA megfigyelője ez... röhögő smiley

válasz erre

Fikarc

9 éve, 5 hónapja és 20 napja

Gondolom, a végső cél, hogy célzott reklámokat kapjanak akik elsétálnak előtte. Az nagy fejlesztés lenne egyébként.

válasz erre

CharlieFirpo

9 éve, 5 hónapja és 20 napja

Tiszta futurisztikus elképzelés, valamelyik filmben volt is már ilyen, de nem emlékszem melyik volt az.

válasz erre

petrovicsz

9 éve, 5 hónapja és 20 napja

Valami értelmes dologra is lehet hazsnálni a megfigyelést. röhögő smiley

válasz erre