A Meta 2023-ban indította el Threads elnevezésű új közösségi platformját, melynek azóta már több száz millió felhasználója van és idén januárban teszt jelleggel Japánban és az Egyesült Államokban megjelentek a hirdetések, most a vállalat bejelentette, hogy további 30 országban vezeti be az újdonságot.
Mark Zuckerberg sokáig azt ígérte, hogy a Threads alkalmazásukban nem lesznek reklámok egy jó ideig, ám a jelek szerint eddig tartott mindez, hamarosan több országban is meg fognak jelenni a hirdetések, azt azonban nem részletezte a cég, hogy mely piacokon vezetik be. Jelenleg több mint 300 millió felhasználója van a platformnak, ami folyamatosan növekedik.
A kezdeti tesztidőszakhoz hasonlóan a hirdetések az organikus tartalmak, illetve a felhasználók által követett emberek és barátok bejegyzései között jelennek meg. Továbbá a vállalat megnyitja a hirdetői számára is a Threads platformot világszerte. A Meta úgy tervezi, hogy szakaszosan vezeti be a hirdetéseket, azaz a jövőben egyre több fog megjelenni belőlük.