Körülbelül egy hónapja jelentette be a Netflix, hogy érkeznek a hirdetések a platformjukra, ám ezért cserébe nagyon olcsó havidíjas előfizetést fog kínálni a felhasználóknak, minden más változatlan áron lesz. Ezzel szemben a Disney nem olcsóbb, hanem drágábban kínálja majd a hirdetés mentességet az USA-ban, ami nagy valószínűséggel hozzánk is el fog érni.
A vállalat közleményében arra hivatkozik, hogy minden eddiginél több előfizetési lehetőséget szeretne biztosítani a felhasználóknak. Teljes reklámmentességet nem is tudnak választani a felhasználók, ugyanis az ESPN+ csak hirdetésekkel érhető el. Ha valaki szeretne előfizetni a Disney+-ra, a Hulura és az ESPN+-ra is úgy, hogy minél kevesebb legyen a reklám, annak havi 19,99 dollárjába, azaz körülbelül 7.500 forintjába fog kerülni a szolgáltatás.
Jelenleg hazánkban a Disney+ havi 2.490 forintba kerül, amiért cserébe nem kell reklámokat néznie. Ugyan ez Amerikában decembertől 10,99 dollárba fog kerülni, azaz körülbelül 4.200 forintba, ám ha valaki bevállalja a reklámokat, annak 7,99 dollárt, 3.000 forintot kell majd fizetnie. A vállalat azt nem árulta el, hogy milyen reklámok lesznek a platformon, sem azt, hogy milyen gyakorisággal.