A felmérésből kiderül, hogy a YouTube az egyik legtöbbet látogatott platform a tinik között, a megkérdezettek 95%-a rendszeresen használja a videómegosztó portált. A második legnépszerűbb közösségi média a TikTok, ugyanis 70%-uk rendszeresen használja, míg 16%-uk állandóan ezen lóg. 2014 óta a legnagyobb visszaesést a Facebook könyvelheti el, ugyanis akkoriban még a felhasználók 71%-a volt fiatal, ez az arány mára lecsökkent 32%-ra.
A Twitter szintén veszített a fiatal felhasználóiból, de csak minimálisan. A felmérésből az is kiderült, hogy a tinédzser fiúk nagyobb valószínűséggel használják a YouTube-ot, a Twitch-et és a Redditet, mint a tinédzser lányok, akik inkább a TikTok-ot, az Instagramot és a Snapchatet részesítik előnyben. A megkérdezett fiatalok 95%-a rendelkezik okostelefonnal, 90 százalékoknak van asztali számítógépe vagy laptopja, 80 százalékuknak pedig játékkonzolja.