A három legnépszerűbb streamingszolgáltató hazánkban a Netflix, az HBO Max és a Disney+, a háztartások 30, 21, illetve 14 százaléka használta ezeket a felületeket. A hazai felhasználók számára nagyon fontos volt a magyar nyelvű tartalom, illetve a magyar ügyfélszolgálat. A felmérésből kiderült, hogy a magasabb végzettségű, a jó anyagi helyzetben lévő, továbbá a fiatalabb háztartások sokkal nagyobb eséllyel veszik igénybe ezeket a szolgáltatásokat.
Mindeközben a klasszikus televíziós-előfizetések száma nagyot csökkent, a háztartások 12 százaléka nem nézett már egyáltalán televízióadást. Míg korábban hosszú ideig stabilan 3,7 millió körül volt a tévé-előfizetések száma, 2021 közepe óta ez folyamatosan csökken, negyedévente mintegy 20-30 ezer háztartás dönt úgy, hogy nincsen szüksége a hagyományos televíziózásra.