A TechCrunch információi szerint Meta egy új típusú, nem átugorható hirdetést tesztel az Instagram hírfolyamában, amelyet a cég "reklámszünetnek" nevez. Az Instagramon eddig bármikor tovább görgethettél, nem volt kötelező végignézni egy reklámot, ám ez a jövőben változhat, ezt már néhány felhasználó tapasztalhatta is a tesztüzem során.
A hirdetések egyelőre csak néhány másodpercesek, és még nem ismert, hogy ez a jövőben változik-e majd. Az átugorhatatlan reklámok ráadásul a fő hírfolyamban jelennek meg, ami elég bosszantó, azonban nem kizárt, hogy a Reels vagy Történetekben is megjelenjenek a kötelezően megnézendő hirdetések. A Meta a TechCrunch megkeresésére annyi válaszolt, hogy valóban tesztelnek egy új hirdetési formát, és csak a későbbiekben fognak tájékoztatást adni róla.
Holy moly! Meta seemingly is now forcing us to watch ads in our feeds on Instagram!
— Dan Levy ? ????? ??? (@TheDanLevy) June 1, 2024
The app legit stopped me from scrolling past this ad which is just a bonkers move to me. pic.twitter.com/740EXjGyl2