Egy új hirdetési formát tesztel a Meta, amit biztosan utálni fognak az Instagram felhasználók

2024. június 04.
9.8161
csirkee profilja, adatai
csirkee
A Facebook és a Threasd mellett az Instagram továbbra is az egyik legnépszerűbb közösségi média platform, ahol az évek során egyre több reklám jellegű tartalom jelenik meg és a legfrissebb hírek szerint ez csak rosszabb lesz a jövőben, ugyanis már tesztelik az elgörgethetetlen hirdetéseket.

A TechCrunch információi szerint Meta egy új típusú, nem átugorható hirdetést tesztel az Instagram hírfolyamában, amelyet a cég "reklámszünetnek" nevez. Az Instagramon eddig bármikor tovább görgethettél, nem volt kötelező végignézni egy reklámot, ám ez a jövőben változhat, ezt már néhány felhasználó tapasztalhatta is a tesztüzem során.

A hirdetések egyelőre csak néhány másodpercesek, és még nem ismert, hogy ez a jövőben változik-e majd. Az átugorhatatlan reklámok ráadásul a fő hírfolyamban jelennek meg, ami elég bosszantó, azonban nem kizárt, hogy a Reels vagy Történetekben is megjelenjenek a kötelezően megnézendő hirdetések. A Meta a TechCrunch megkeresésére annyi válaszolt, hogy valóban tesztelnek egy új hirdetési formát, és csak a későbbiekben fognak tájékoztatást adni róla.

2 hozzászólás

Porthos

5 hónapja, 1 hete és 4 napja

Nanebassz! dühös smiley

válasz erre

zender

5 hónapja, 1 hete és 4 napja

Ez volt az egyetlen közösségi platform amit még követtem. Amíg ezt élesbe nem teszik.

válasz erre