Érdemes ellenőriznünk a Dropbox fiókunkat, ugyanis elképzelhető, hogy törlődtek a fájljaink.
A világ egyik legismertebb és legnagyobb cloud tárhely szolgáltatója a Dropbox ma hivatalosan is megerősítette, hogy egy szoftverhiba révén elképzelhető, hogy néhány felhasználónál véletlenül törlődtek a fájlok.
A világ egyik legismertebb és legnagyobb cloud tárhely szolgáltatója a Dropbox ma hivatalosan is megerősítette, hogy egy szoftverhiba révén elképzelhető, hogy néhány felhasználónál véletlenül törlődtek a fájlok.
Ez elsősorban azoknál lehet gond, akik a Dropbox egx régebbi, asztali gépre szánt verzióját használják és emellett bekapcsolták a Selctive Sync szolgáltatást, ami lehetővé teszi, hogy csak a felhasználó által meghatározott mappákat szinkronizáljuk és ne az összes foldert.
Ez pedig azt jelenti, hogy pont a ?heavy userek? közül kerülnek ki a károsultak, hiszen ők azok, akik adott esetben a Dropbox speciális funkcióit is használják, mint például a Selective Sync. A Dropbox elmondása szerint folyamatosan állítják vissza a sérült, vagy törölt fájlokat, de sajnos nincs rá garancia, hogy mindent sikerül az eredeti állapotra visszaállítani. Az Androgeek szerkesztőségi fiókját gyorsan átnézve, tőlünk nem tűnt el semmi.
A visszajelzések alapján, sok embernél megmaradt minden, így majdnem biztosan állíthatjuk, hogy nem mindenkire kiterjedő problémáról van szó. Hogy az ehhez hasonló fiaskókat elkerüljük, célszerű a szoftverek frissítéseit, hibajavításait mindig telepíteni és az sem hátrány, ha nem csak felhőalapú szolgáltatásra bízzuk a fontos adatok, fájlok archiválását. Érdemes a fő mentési hely mellett egy alternatívot is használni.