Az Apple iPhone 12 termékcsaládja január és március között rendkívül erős igényt idézett elő a fogyasztók részéről, ahogyan az kiderült a társaság ma közzétett, legfrissebb, második negyedéves pénzügyi eredményeiből.
Az Apple 89,6 milliárd dolláros bevételt jelentett, ami 54 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az iPhone valamivel kevesebb mint 48 milliárd dollárt hozott össze, ami 66 százalékkal ugrott meg az egy évvel ezelőtti értékhez képest.
A Mac és az iPad hardverek értékesítése szintén tovább nőtt, egészen konkrétan 70 illetve 78 százalékkal emelkedett, részben a COVID-19 járvány miatt szükségessé vált távmunka és iskoláztatás miatt. Ez a siker viszont hamarosan lelassulhat, mivel a világ egyes régiói visszatérnek a normális kerékvágásba, így a legtöbb szempár az iPhone felé fordul.
Beszámoltak arról is, hogy az iPhone 12 mini nem fogy olyan jól, mint az Apple remélte, de más modellek egyértelműen nagy sikert aratnak a fogyasztóknál.