Azok a testépítők, akik korábban szteroidot használtak, nagyobb valószínűséggel mutatnak pszichopata jellemvonásokat

2022. szeptember 27.
35.9771
csirkee profilja, adatai
csirkee
Az anabolikus szteroidokról már évek óta tudni lehet, hogy komoly negatív hatással bírnak a testre, ugyanis meddőséget, merevedési zavarokat, valamint szív- és érrendszeri problémákat okozhatnak, de egy friss tanulmány szerint pszichopatákká válhatnak a szert használók.

Az anabolikus szteroid mesterséges tesztoszteron, melyet testépítők szoktak használni, hogy sokkal gyorsabban felépüljenek a megerőltető testmozgásból valamint céljaik gyorsabb eléréséhez, ám rengeteg veszélyt hordoz magában, emiatt a világ számos helyén illegális drognak minősülnek. Egy új tanulmány azt sugallja, hogy a szteroidhasználat a pszichopata hajlamokat is súlyosbíthatja, megnövekedhet az agresszív viselkedés.

A New York-i Egyetem kutatói 492 amerikai testépítő férfit kérdeztek meg arról, hogy milyen szereket használtak korábban, étkezéseikről és a pszichológiai állapotaikról, például depressziós epizódok gyakoriságáról, hangulati ingadozásukról és agresszív viselkedésükről. Az eredményekből kiderült, hogy azok a férfiak, akik éltek már szteroiddal 19%-kal nagyobb volt a pszichopátiás vonások valószínűsége. A kutatók szerint ezek az eredmények erős bizonyítékot szolgáltatnak arra, hogy a szteroidhasználat növeli a pszichopátia kialakulásának kockázatát.
3 hozzászólás

inkognito

2 hónapja, 3 napja

Szerintem ezzel mindenki tisztában van.

válasz erre

CharlieFirpo

2 hónapja, 4 napja

Hát ezen nem vagyok meglepve az az igazság...

válasz erre

techiii

2 hónapja, 4 napja

Ezen meg sem lepődöm.

válasz erre