A New York Times által megszerzett belsős dokumentumok szerint az X akár 75 millió dolláros - közel 26 milliárd forintos - hirdetési bevételtől is eleshet év végére, mivel a nagy hirdetők eltávolodnak az oldalon megjelenő antiszemita tartalmak miatt. Mindez komoly nyomás alá helyezi az X vezérigazgatóját, Linda Yaccarino-t, akit azért bíztak meg, hogy helyrehozza a hirdetőkkel fenntartott kapcsolatait.
Ám ezen nem segít az a tény, hogy Elon Musk nemrégiben jóváhagyott egy bejegyzést, amely azzal vádolta a zsidó közösségeket, hogy gyűlöletet szítanak a fehér emberek ellen. A Fehér Ház szóvivője "az antiszemita és rasszista gyűlölet undorító népszerűsítésének" minősítette. Ezt követően az IBM, az Apple, a Disney és az NBC is úgy döntött, hogy befejezi hirdetői tevékenységét a platformon.
Az X belső dokumentumai, amelyeket a Times áttekintett, több mint 200 hirdetőt sorol fel, akik szüneteltek, vagy akiknél fennáll a költekezés szüneteltetése a platformon. Mindez komoly dollármilliókba fog kerülni a vállalatnak.