Az OpenAI 14 millió dollárt fizetett a Super Bowl reklámhelyért

2025. február 10.
4.3331
csirkee profilja, adatai
csirkee
Az éjszaka folyamán megrendezésre került a Super Bowl sportesemény, ahol elképesztően drágán adják a reklámhelyeket, hiszen ez a legnézettebb televíziós esemény Amerikában, és idén az OpenAI sem sajnálta a pénzt arra, hogy megjelenjenek egy egyperces videóval.

A legfrissebb hírek szerint a nagy nyelvi modelleket fejlesztő vállalat idén először debütált a Super Bowl-on, miután 14 millió dollárt - közel 5,5 milliárd forintért - vettek egy reklámhelyet. Az egyperces videó felidézi az emberiség technológiai fejlődését egy jellegzetes pointillizmus ihlette animációs stíluson keresztül, a végén pedig eljutunk a mesterséges intelligenciáig.

Nézd nagyban ezt a videót!





A videó végén mutatkozik be a ChatGPT, ahol leginkább az alkalmazás gyakorlati felhasználásaira koncentrálnak, így például az üzleti tervek készítésére és a nyelvoktatásra. A reklámmal egyértelműen az volt a célja a vállalatnak, hogy felhívják az emberek figyelmét, még több felhasználót és előfizetőt szerezzenek, hogy az idei évre tervezett 11,6 milliárd dolláros bevételt elérjék.

Természetesen a Google sem maradt ki a Super Bowl-ból, ők is készítettek reklámvideót, ráadásul nem is egyet, melyekben szintén a saját mesterséges intelligencia alkalmazásukra, a Geminire hívták fel a figyelmet, bár ők inkább az érzelmekre mentek rá.

3 hozzászólás

Porthos

1 hónapja, 2 hete és 2 napja

OMG. meglepett smiley Sosem értettem ezt a bődületes reklámértéket.

válasz erre

CharlieFirpo

1 hónapja, 2 hete és 2 napja

Brutális milyen pénz van benne. meglepett smiley

válasz erre

Ronalddo

1 hónapja, 2 hete és 2 napja

De fura hogy kell nekik reklám. meglepett smiley

válasz erre