Az Apple alkalmazáskövető politikája állítólag közel 10 milliárd dollárba került a közösségi média platformoknak

2021. november 01.
94.4421
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A Financial Times vizsgálata szerint a Snapchat, a Facebook, a Twitter és a YouTube mintegy 9,85 milliárd dollárnyi bevételtől esett el, miután az Apple megváltoztatta adatvédelmi gyakorlatát.
 

Tavaly az Apple bejelentette az App Tracking Transparency (ATT) irányelvet, amely előírja az alkalmazások számára, hogy engedélyt kérjenek a felhasználók adatainak nyomon követésére. A szabályzat áprilisban lépett életbe, és megtiltotta az alkalmazásoknak, hogy nyomon kövessék a felhasználókat, ha azok lemondanak róla.

A Facebook nevezetesen egy egész oldalas újsághirdetéssel kritizálta a lépést, és az Financial Times beszámolójának köszönhetően most már tudjuk, miért voltak ennyire frusztráltak a vállalat vezetői. Az infók szerint a Facebook a többi közösségi platformmal összehasonlítva a legtöbb pénzt veszítette el, a cég hatalmas méretéből fakadóan.
4 hozzászólás

Levi87

10 hónapja, 1 hete és 2 napja

És ez így is van jól. Elég a reklámokat nézegetni, az adatainkkal ne kereskedjenek!

válasz erre

Ronalddo

10 hónapja, 1 hete és 2 napja

Az egyik legjobb Apple funkció EVER!

válasz erre

inkognito

10 hónapja, 1 hete és 2 napja

Ez van, így is megéri nekik.

válasz erre

TEchie

10 hónapja, 1 hete és 2 napja

Így jártak. Nagyon hasznos funkció!

válasz erre

új kommentek

legutóbbi hozzászólások
 

Közösségi felületeink