A Microsoft által fejlesztett Edge böngésző már korántsem tükrözi azt a gagyiságot, mint az Internet Explorer anno, így ez a modernebb megoldás már sokal népszerűbb, olyannyira, hogy Androidon is egyre többen használják, ami miatt jönnek is az újdonságok szépen.
A stabil csatorna viszonylag lassan frissül, de aki bevállalja a béta tesztelői instabilitást, ott azért szépen jönnek a frissítések és ezzel párhuzamosan az újítások is, melyek közül egyik éppen aktuális a beépített AD blocker.
A lépés már várható volt, ugyanis a Microsoft partneri viszonyt ápol az ADBlock Plus-szal, és gondoljunk bele, a Chrome is leleplezte már a saját megoldását, így az Edge-nek is villantania kellett, ha valódi versenytársa akar lennie a Google böngészőjének.
Ehhez pedig lépésről lépésre kell haladniuk, első körben akinek erre van igénye, búcsút inthet a reklámoknak, a letöltések száma pedig emelkedik, immár 5 millió felett járnak a Play Store-ban.