Ha a legnagyobb videómegosztó portálon megszeretnénk nézni egy videót, akkor általában 5 másodpercig kénytelenek vagyunk megnézni egy reklámot. Ez a reklám lehet egy új film előzetese is. Ezt a marketing formát választotta a Warner Bros. stúdió is, akik Az Apáca című filmet akarták reklámozni, de túlságosan ijesztőre sikeredett. A felhasználók olyan annyira megijedtek a bejátszás során, hogy azonnal elkezdték támadni a YouTube-ot miatta.
Bár egy ideig nem vette le a reklámot a videómegosztó portál - lévén "pénz beszél, kutya ugat" -, de végül beadták a derekukat és a tegnapi nap folyamán levették az ijesztő reklámot. A Deadline szerint, a YouTube azért vette le végül a hirdetést, mert az megsértette a szabályzatukat, ugyanis tilos sokkoló tartalmú promóciókat indítani.
Természetesen felmerül az emberben a kérdés, hogy ha ennyire jogsértő volt a reklám, akkor hogyan tudott mégis átmenni a YouTube szűrésén, hiszen minden promóciót először el kell fogadtatni a reklámfelületet biztosító vállalattal. A reklám egyébként továbbra is megtekinthető a YouTube-on, ha valaki kíváncsi lenne rá: