A tegnapi nap folyamán megkezdődött az előrendelés az Apple egyik legdrágább új készülékére, a Vision Próra, mely február 2-án jelenik meg, ám a Bloomberg információi szerint megjelenéskor néhány alkalmazás nem lesz elérhető a felhasználók számára, csak böngészőből.
Amikor tavaly bemutatta Vision Pro készülékét az Apple, hamar el is kezdte a tesztpéldányokat átadni a fejlesztőknek, hogy időben elkészüljenek az alkalmazásaik az új platformra, ám úgy tűnik lesznek hiányosságok. A Bloomberg információi szerint a Google YouTube-ja és a Spotify jelenleg nem tervez alkalmazást a visionOS-hez, emiatt ezeket csak böngészőből tudják majd elérni a felhasználók.
Az egyelőre nem világos, hogy a YouTube és a Spotify miért döntött úgy, hogy nem teszik elérhetővé alkalmazásaikat a headseten, de nem ők az egyetlenek. Korábban kiderült, hogy a Netflix sem szeretne visionOS-re fejleszteni, az azonban már a bemutatókor kiderült, hogy az Applenek sikerült megállapodást kötnie a Disney-vel, így az ő streamingjük biztosan elérhető lesz, ahogy az AppleTV+ is. A MacStories jelentése alapján a Meta Instagram és Facebook applikációik is hiányozhatnak majd a Vision Pro alkalmazásboltjából.