A The Wall Street Journal beszámolója szerint a legnépszerűbb videómegosztó portál már 18 hónapja egy olyan online áruházon dolgozik, ahol a felhasználók különböző streaming szolgáltatásokra fizethetnek elő, ami lehetővé tenné az egyszerűbb előfizetői rendszert.
A streamingszolgáltatók többsége a YouTube-on szokta bemutatni legújabb műsoraik előzetesét, kedvcsinálóját ingyen, emiatt érzi úgy a vállalat, hogy legújabb projektjük fel fogja kelteni a partnereik figyelmét. Ugyanis a vállalat egy olyan streaming-áruházon dolgozik, ahol a felhasználók könnyedén eldönthetik mely szolgáltatásokra szeretnének előfizetni, ahelyett, hogy minden egyes platformra külön-külön regisztrálnak.
A pletykák szerint a YouTube már tárgyal az előfizetésekből származó bevételek megosztásáról is a partnerekkel, valamint a feltételekről. Ha minden jól megy, akkor már idén ősszel elindulhat ez az áruház, ám egyelőre nem erősítette meg a vállalat.