Addig csúfolták a Xiaomit az iPhone-ok másolásával, amíg saját piacán pedig le is hagyta az Apple-t.
Ötödik születésnapja alkalmából szerdán a kínai cég ? csúfnevén a vörös startup ? úgynevezett ?Mi Fan Festival? keretében akciózta az Apple-holmikra már alig hasonlító készülékeit.
Ötödik születésnapja alkalmából szerdán a kínai cég ? csúfnevén a vörös startup ? úgynevezett ?Mi Fan Festival? keretében akciózta az Apple-holmikra már alig hasonlító készülékeit.
A villámakció alkalmából 12 óra alatt 2 millió okostelefon eladásával 335 millió dolláros bevételt produkáltak.
[agadsense]
Mindössze öt év alatt nőtt a teljes ismeretlenségből szinte marketing nélkül Kína első számú mobiljává a Xiaomi. A méretei miatt annyira fontos kínai piacon csak második az Apple, utána jön a Huawei, majd a Lenovo és csak ötödik a szebb napokat látott Samsung.
Érdemes összevetni szülinapi teljesítményüket az Apple-ével: mikor tavaly szeptemberben megjelent az iPhone 6 és a 6 Plus, az Apple egy hétvégén eladott belőlük 12 milliót. A Xiaomi ?fesztiválja? óránként arányosan hasonló számokat hozott, csak hát semmilyen új termék nem kellett hozzá.
Hozzá kell tenni, hogy a Xiaomi már nem csak okostelefon piacon tevékenykedik, hanem a Smart TV piacára is belépett és okoskarkötő is van már tőle.
via Business Insider