A Twitter hirdetéseladásai állítólag 59 százalékkal csökkentek tavaly óta

2023. június 06.
18.6641
csirkee profilja, adatai
csirkee
Már tavaly év végén érzékelhető volt, hogy amint átvette Elon Musk az irányítást a cégnél, elkezdtek eltűnni az addig folyamatosan hirdető partnerek, ugyanis sokuk nem értett egyet az üzletember döntéseivel, ami miatt például megnövekedtek a gyűlöletbeszédek és a pornográf tartalmak.

A legfrissebb hírek szerint Twitter hirdetési bevételei 59 százalékkal csökkentek az április 1. és május eleje közötti öt hetes időszakban az előző év azonos időszakához képest - írja a The New York Times. A magazin által megszerzett dokumentumok szerint a cég bevételei folyamatosan elmaradnak az előrejelzésektől.

Az Apple, az Amazon és a Disney állítólag kevesebbet költöttek reklámra, mint tavaly, pedig ők kedvelték a Twitter felületeit. Egyes források szerint a nagyméretű szalaghirdetések, amelyek 24 órán keresztül akár 500 000 dollárba - 172 millió forintba - is kerülhetnek, eladatlanok maradtak. A hirdetőket Elon Musk közösségi médiás tevékenysége is zavarja, például az olyanok, mint amikor Soros Györgyöt az X-Men képregényekből ismert gonosz Magnetóval hasonlította össze. Sok változást remélnek az új vezetőtől, Linda Yaccarino-tól, aki az NBCUniversal hirdetésértékesítési vezetője volt korábban.
3 hozzászólás

CharlieFirpo

11 hónapja, 1 hete és 1 napja

Gondolom nem erre számított. röhögő smiley

válasz erre

Ronalddo

11 hónapja, 1 hete és 1 napja

Musk igazán jót tett a céggel... röhögő smiley

válasz erre

Fikarc

11 hónapja, 1 hete és 1 napja

Nem csoda amilyen huzavona ment.

válasz erre