A jelek szerint Elon Musk közösségi média vállalata a mérgező és gyűlölködő fiókokból próbál meggazdagodni, ugyanis hirdetéseit sokszor ezen tweetek mellé rakja ki. A Media Matters áttekintett öt neonáci, antiszemita és holokauszttagadó Twitter-fiókot, akiknek az elérése néhány ezer követőtől tízezerig terjed. Mind az öt fiók előfizetett a Twitter Blue előfizetéses szolgáltatásra, amely Elon Musk egyik fő prioritásává vált a cég átvétele óta.
Ezen a héten már egy másik szervezet, a Center for Countering Digital Hate (CCDH) is beszámolt arról, hogy a Twitter olyan fiókokon próbál hasznot húzni, melyek korábban tiltva voltak, de Musk visszaengedte őket. A CCDH becslése szerint a Twitter a hirdetésekből származó nyeresége évi 19 millió dollárra tehető 10 ilyen fiókból, melyek között megtalálható például a The Daily neonáci webhely alapítójának fiókja is.