A Twitter egy új, drágább előfizetésen dolgozik, ami reklámmentességet kínál

2023. január 22.
50.4951
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
csirkee profilja, adatai
csirkee
A közösségi média milliárdos üzletembere elárulta, hogy szeretnének egy új, drágább Blue előfizetési szintet kidolgozni, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hirdetések nélkül böngészhessenek a platformon, de egyéb funkciókat is bevezethetnek.
 

Elon Musk egy szombati tweetjében elárulta, hogy a platformon szerinte túl nagyok és túl gyakoriak a hirdetések, melyen szeretnének változtatni az elkövetkező hetekben, hogy még jobb élményt nyújtsanak a felhasználóknak. Mindezek mellett bejelentette, hogy egy drágább Blue előfizetés is kidolgozás alatt van, ami reklámmentességet fog nyújtani.

Az alap Twitter Blue előfizetés - ami 11 dollárba kerül havonta - nem csak kék pipát és egyéb funkciókat foglal magába, de hamarosan a hirdetések száma is csökkeni fog azoknál, akik erre a szolgáltatásra előfizetnek, ugyanis Musknak az volt a terve amikor átvette az irányítást. A vállalat bevételei hatalmasat csökkentek október vége óta, sok nagy hirdető hagyta ott a platformot az új vezető miatt.

4 hozzászólás

CharlieFirpo

1 éve, 2 hónapja és 3 napja

Mikee írta:
Még véletlenül se a "szerkesztés" gombot rakják be több év után. röhögő smiley
De tényleg! röhögő smiley

válasz erre

Mikee

1 éve, 2 hónapja és 3 napja

Még véletlenül se a "szerkesztés" gombot rakják be több év után. röhögő smiley

válasz erre

Ronalddo

1 éve, 2 hónapja és 3 napja

Biztos nem fizetnék soha ilyenért. Akkor inkább lelépek.

válasz erre

Fikarc

1 éve, 2 hónapja és 3 napja

Van rajta reklám? meglepett smiley nyelvnyújtó smiley

válasz erre