Nem olyan régen még arról szóltak a pletykák, hogy a népszerű videómegosztó platform felhagy az élő vásárlás koncepciójával, ám a Financial Times beszámolója szerint a vállalat mégsem hagyott fel tervével, ugyanis partnerséget kötött a TalkShopLive-val.
A TalkShopLive egy Los Angeles-i székhelyű élő vásárlási platform, melyet olyan cégek használnak, mint a Walmart és a Microsoft MSN-je. Az emberek élőben nézhetik a termékeket és ez alapján vásárolhatnak online, anélkül, hogy elmennének a boltba. A TikTok állítólag élő vásárlási streameket engedélyezne a márkáknak, melyeket aztán a saját weboldalaikon is megoszthatnak.
A beszámolók szerint egyelőre csak Észak-Amerikában vezetnék be a szolgáltatás, amit már teszteltek Angliában korábban, de nagyon siralmasra sikeredett, ezért merült fel az, hogy nem valósítja meg tervét a vállalat. Természetesen a partnerség nincs kőbe vésve, így nem biztos, hogy valóban elindul az élő vásárlási szolgáltatás.