A TikTok továbbra is szeretné megvalósítani élő vásárlási üzletét

2022. október 02.
33.7361
csirkee profilja, adatai
csirkee
Nem olyan régen még arról szóltak a pletykák, hogy a népszerű videómegosztó platform felhagy az élő vásárlás koncepciójával, ám a Financial Times beszámolója szerint a vállalat mégsem hagyott fel tervével, ugyanis partnerséget kötött a TalkShopLive-val.

A TalkShopLive egy Los Angeles-i székhelyű élő vásárlási platform, melyet olyan cégek használnak, mint a Walmart és a Microsoft MSN-je. Az emberek élőben nézhetik a termékeket és ez alapján vásárolhatnak online, anélkül, hogy elmennének a boltba. A TikTok állítólag élő vásárlási streameket engedélyezne a márkáknak, melyeket aztán a saját weboldalaikon is megoszthatnak.

A beszámolók szerint egyelőre csak Észak-Amerikában vezetnék be a szolgáltatás, amit már teszteltek Angliában korábban, de nagyon siralmasra sikeredett, ezért merült fel az, hogy nem valósítja meg tervét a vállalat. Természetesen a partnerség nincs kőbe vésve, így nem biztos, hogy valóban elindul az élő vásárlási szolgáltatás.
3 hozzászólás

inkognito

1 éve, 23 napja

Ki az aki így akar vásárolni?!

válasz erre

CharlieFirpo

1 éve, 23 napja

Marha hasznoy funkció...

válasz erre

Fikarc

1 éve, 23 napja

Ha itt nem működött, ott sem fog. Nem értem minek erőltetni egy bukásra ítélt dolgot.

válasz erre