A játéktesztelések már folyamatban vannak, és ha minden jól megy, ezt a tervet egész Délkelet-Ázsiában elérhetővé tennék. A Mobilgamer mobiljátékos magazin Reutersre alapozott információi szerint nincs még jelentős előrelépés a témában, az oldal még legnagyobb részt így is a videómegosztó felületével emelkedik ki a közösségi platformok közül.
Természetesen mindennek a fő célja az, hogy a már több, mint egymilliárd havi felhasználót még hosszabb időre a képernyő elé tapasszák. Az aktivitásban szeretnék látni, hogy a felhasználók időtöltése megnövekedik, ezáltal a reklámbevételek is növekednének.
Az oldal információi szerint a TikTok az újítást nem önmagában lépné meg, hanem játékstúdiókkal szövetkezne, ehhez úgy néz ki, hogy már tárgyalt a Zynga nevű céggel is. Az Egyesült Államokban már néhány játék el is érhető, köztük a Disco Loco 3D és a Garden of Good, amelyek lejátszása esetén a TikTok adományt indít a Feeding America számára is.