A teljesítményt is figyeli a Google Play áruház új algoritmusa

2017. augusztus 06.
3.8481
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
dfp profilja, adatai
dfp
A Google nem csak magával az Androiddal adott egy nagyon fontos eszközt a mobilgyártó kezébe, hanem több fontos háttértámogatást is felépített az elmúlt években, melynek egyik legfontosabb eleme egyértelműen a saját alkalmazásboltjuk.
 

A Google Play áruház kínálata szinte már végtelennek tűnik, de sajnos többek között az Android nyitottsága miatt is igen sok a gyenge megoldás. A gyengeség egyfelől az applikáció funkcionalitására is utalhat, másfelől azonban a megbízhatósággal és stabilitással is sokszor vannak gondok. Utóbbi például a nagyobb neveket és a népszerűbb alkalmazásokat is gyakran érintheti, a vállalat pedig ezt is figyelembe vette az új rangsorolási algoritmusának fejlesztésekor.

A keresési és felfedezési algoritmuson is fejlesztettek, ezek ezentúl figyelembe veszik az alkalmazás fagyási arányát, renderelési idejét, a törlések számát és az akkumulátor használatát is. Az új rendszer egyelőre csak néhány felhasználónál került aktiválásra, de a következő hetekben globálisan is kiterjesztésre kerül, így a fejlesztőknek ajánlott lesz majd jobban odafigyelni az említett tényezőkre.
5 hozzászólás

Fikarc

8 éve, 6 hónapja és 5 napja

Ideje volt valami reformnak mert ritka **** ami a playben van.

válasz erre

CharlieFirpo

8 éve, 6 hónapja és 5 napja

Ideje gatyába rázni. Helyes lépés.

válasz erre

TEchie

8 éve, 6 hónapja és 5 napja

Na ez egy nagyon jó újítás. Teli van szeméttel a Play, talán ez egy kicsit segít a helyzeten.

válasz erre

betyár

8 éve, 6 hónapja és 5 napja

Végre egy jó fejlesztés.

válasz erre

technomancer

8 éve, 6 hónapja és 5 napja

Ideje fejleszteni. Mondjuk nekem jobb ajánlatok hiányoznak. Abban nagyon béna.

válasz erre