A Netflix a jövő évtől leállítja a szolgáltatására feliratkozók számának, valamint az egyes előfizetőktől származó bevételeinek nyilvánosságra hozatalát - jelentette be a cég csütörtökön. A vállalat a döntését azzal indokolta, hogy a siker mérőfoka sokkal inkább az árbevételben és a nyereségességben rejlik, nem abban, hogy kinek hány előfizetője van.
A bejelentés mellett kiderült, hogy a streaming óriás 2024-es első negyedévében az előzetes elemzői várakozásokhoz képest közel kétszer annyi, 9,3 millió új előfizetőt szerzett. Mindez azt jelenti, hogy globálisan már 270 millió előfizetője van a Netflixnek, ami elképesztő eredmény. Az új ügyfelek jelentős része az olcsóbb, reklámokat tartalmazó csomagot választotta.
A Netflix becslése szerint világszerte több mint félmilliárd ember néz tévéműsorokat és filmeket a szolgáltatásán keresztül, amit igyekeznek folyamatosan bővíteni. Így például a közelmúltban megjelentek a mobiljátékok, olyan tartalmak mint például a Grand Theft Auto trilógia és még sok más. Ezeket telefonokon és tableteken lehet játszani, miközben a vállalat azon gondolkozik, hogy mi lesz a következő újdonságuk, amivel még több előfizetőt tudnak majd behozni.