A próbarepülésre még február végén került sor, amikor a 2,4 méteres drónt egy Aero L-29 Delfin repülőgéppel 12 000 láb magasságba vitték, ahol telepítették és aktiválták az RDRE-t. A szupergyors drón ezután 16 kilométert repült 0,9 Mach, azaz több mint 1094 kilométer per óra sebességgel. Az RDRE tolóerejének csak 80 százalékát használta fel és így is elképesztő teljesítményre volt képes.
Az RDRE technológiájának egyik különösen nagyszerű tulajdonsága, hogy körülbelül 15 százalékkal hatékonyabb, mint a hagyományos rakétahajtóművek - állítja a Venus Aerospace. Ennek köszönhetően ugyanannyi üzemanyaggal messzebbre lehet eljutni. A vállalat célja az új technológiával, hogy a jövőben szupergyors kereskedelmi sugárhajtású repülőgépeket tudjanak majd építeni. A NASA hasonló technológiával szeretne eljutni a Marsra, erről korábban már írtunk.