Az eddigi podcast készítők már most sem tudnak feltölteni új részeket, a cég terve pedig az, hogy június elejétől már semmilyen formában nem lehetne ilyen tartalmakat közzétenni a közösségi felületen. A változásokról a Bloomberg írt bővebben. A mostani bejelentés csak egy kisebb szelete annak az átrendeződésnek, amit a Meta csapata a Facebook-nál szeretne bevezetni, ezt pedig az elmúlt évek tanulságai alapján eszközölnék.
A Soundbites és a központi audió hub el fog tűnni és a Live Audio Rooms pedig a Facebook Live formátumba fog beleolvadni. A megszűnés híre azért is érdekes, mert az elmúlt években az audiópiac és a podcastek világa nagyon is felfutóban vannak .
Az újításban az is benne van, hogy a metaverzum erősítésével sokkal inkább más irányba szeretne menni a vállalat, erősíteni például a Reels-ek jelenlétét, hogy felvegyék a versenyt az Instagram és a TikTok hódításával.