Adam Mosseri, az Instagram vezetője nemrégiben úgy nyilatkozott, hogy az "az Instagramnak vége". És talán tényleg jól fogalmazott, ugyanis a Meta vezérigazgatója elárulta legújabb terveiket, melyek arról szólnak, hogy még több olyan fiók tartalmát fogjuk majd látni a Facebookon és az Instagramon, melyeket nem követünk. Jelenleg a Facebookon az ilyen bejegyzések a hírfolyam 15 %-át teszi ki, az Instán ez már most sokkal több.
Zuckerberg ezt a fajta felépítést Discovery Engine-nek nevezi, ami gyökeresen eltér attól az elképzeléstől, hogy a felhasználók csak az érdeklődési köreiknek megfelelő tartalmakat lássanak, valamint a barátaik megosztásait. A Meta tegnap prezentálta legújabb negyedéves pénzügyi jelentését, melyben Mark elmondta, hogy szeretnék felvenni a versenyt a TikTokkal szemben. Emiatt például megnövekedett a videók száma az Instagrammon, ami régebben csak egy egyszerű képmegosztó platform volt.
A Kardashian lányok nagyon kiakadtak a jelenlegi Instagram hírfolyamára, szerintük használhatatlan, hiszen alig érik el képeikkel kövezőiket, nekik pedig nagyon fontos lenne az elérés, hiszen ők gyakorlatilag ebből élnek.