A hír még nem hivatalos, ellenben elég konkrét részletek láttak róla napvilágot ahhoz, hogy hitelesnek tekinthessük a Venturebeat értesüléseit, akik szerint egy Backstage nevű menüponttal gazdagodik hamarosan a YouTube, ami kis túlzással olyan összetett közösségi opciókat garantál majd, mint a Facebook.
Az opcióval ugyanis képesek lehetünk majd például fotókat, bejegyzéseket, linkeket, videókat és egyéb tartalmakat megosztani mások adatlapján, méghozzá mobilon és asztali gépeken egyaránt, idővonalas rendezési elv szerint, vagyis éppen úgy, ahogyan a Facebookon, csak itt ismerősök és követők helyett az adott csatornára feliratkozók láthatják majd a bejegyzéseket.
A YouTube állítólag azért hozta meg ezt a döntést, mert videósaik többsége általában más közösségi oldalakon, rendszerint a Twitteren, de még inkább a Facebookon lép interakcióba a követőivel, ezt a kommunikációt pedig most szeretnék egy közös platform alá hozni. Az újdonság állítólag még idén ősszel elindulhat, de pontosabb részleteket egyelőre nem kaptunk róla.