Miközben a Netflix folyamatosan növeli az előfizetői bázisát, ezzel vezető szolgáltatóvá válva a piacon, addig a Disney már nem lehet ilyen szerencsés. A legfrissebb pénzügyi beszámolóból kiderült, hogy a 2024-es év utolsó negyedévében 700 000 előfizetővel csökkent a Disney+ előfizetői bázisa, 125,3 millió felhasználóról 124,6 millióra. A vállalat másik streaming felülete, a Hulu azonban 1,6 millió új előfizetőt szerzett magának.
A teljes streaming üzletág (Disney+ és Hulu együtt) bevétele azonban eléri a 6,07 milliárd dolláros bevételt, ami 9 százalékos növekedést jelent. Összességében a Disney 24,69 milliárd dolláros bevételről számolt be vállalatszinten, ami 5%-kal több, mint egy évvel korábban. Bob Iger, a Disney vezérigazgatója bízik abban, hogy a stratégiájuk a jövőben tovább fogja növelni az eredményeket, és erős negyedévnek jellemezte 2024 utolsó három hónapját.