Idén júliusban globális leállást okozott egy biztonsági cég szoftverfrissítése, aminek következtében rengeteg repülőjáratot nem tudtak elindítani, de kórházakban, vasútállomásokon és bankokban is súlyos leállást okozott a frissítés, amiért most bocsánatot kért a vállalat ügyvezetője az Egyesült Államok Kongresszusa előtt.
A július 19-ei leállás csak a Microsoft rendszereit érintette, azaz a Windowst, és a Microsoft 365 alkalmazásokat, a későbbiekben kiderült, hogy összesen 8 és fél millió számítógép volt érintett. A CrowdStrike kiberbiztonsági cég vezető tisztségviselője most a Kongresszus előtt kért bocsánatot és ígéretet tett, hogy ilyen többet nem fog előfordulni a jövőben.
A CrowdStrike kiadott egy tartalomkonfigurációs frissítést a Falcon Sensor biztonsági szoftveréhez, amely rendszerösszeomlásokat okozott világszerte. A vállalat ismét megerősítette azt, hogy az összeomlást nem kibertámadás vagy mesterséges intelligencia okozta, ugyanis sokan ettől tartottak. A CrowdStrike képviselője elmondta, hogy sokat tanultak ebből a hibából és sok módosítást hajtottak végre.
Mindeközben a Delta Air Lines jogi lépéseket tett, ugyanis a leállás miatt 7000 járatot kellett törölniük, ami öt nap alatt 1,3 millió utast érintett, és 500 millió dollárjába került a vállalatnak. A CrowdStrike azonban visszautasította a követelésüket, az ügy várhatóan a bíróságon fog folytatódni.