A cég első körben egy 5 kilométeres tesztpályát épít fel annak érdekében, hogy az új vonatot tesztelni tudják és megbizonyosodjanak róla, valóban alkalmas lesz-e a biztonságos személyszállításra a szerelvény.
Az új kínai csodavonat egyébiránt a maglev-technológiát használja, avagy a vonat nem érintkezik a pályával, azt egy mágneses mező tartja a "sínen", valamint az mozgatja előre. Maga a technológia egyébiránt nem újdonság, hiszen az országban már majdnem 20 ezer kilométernyi ilyen pályaszakasz épült fel, noha egyelőre még egyetlen vonat sem képes arra, hogy 600 km/órával száguldjon rajta.
Kína leggyorsabb vonata jelenleg a Sanghaj Maglev, amely 431 km/h-val közlekedik, de a világon a legjobb tempót jelenleg egy hasonló technológián alapuló japán mágnesvonat tartja, amely 585 km/h-ra képes.