Az Opera például rengeteg új funkciót épített be az elmúlt pár hónapban, a Google pedig szépen lassan igyekszik mindenre reagálni, ráadásul úgy, hogy az számukra előnyös legyen. A beépített hirdetésszűrő érkezéséről már mi is írtunk, nemrég pedig egy újabb hivatalos blogbejegyzést tettek közzé a témában.
Az új funkció ugyanis 2018 elején érkezik meg a felhasználókhoz, illetve a partnerekhez. A vállalat célja az, hogy minőségibb és hatékonyabb reklámok legyen úgy, hogy azok a mostaninál sokkal kevésbé zavarják a felhasználókat.
Ennek érdekében analitikus lehetőséget is kapunk, mely segít optimalizálni a reklámokat, tehát nem csak a felhasználóknak, hanem az üzleti partnereknek is előnyös lehet az új fejlesztés. Persze jó megoldások eddig is voltak a piacon, így kérdéses, hogy a felhasználók átváltanak e erre a "félmegoldásra" vagy továbbra is tiltanak mindent.