A Google nem igazán tudott mit kezdeni az amerikai vállalattal, így 2014-ben 3 milliárd dollár környékén sikerült elpasszolniuk a Lenovo-nak, akik sokáig azon az állásponton voltak, hogy beolvasztják a tudást és elvetik a nevet. Aztán az elmúlt 1-2 évben láthattuk, hogy a Motorola név és a mára már igencsak ismertté vált Moto széria él és virul, így jól kirajzolódott az, hogy maga a Lenovo sem tudja, hogy mi lenne a legjobb út.
Nemrég azonban bemutatkozott a masszív akkumulátorral pletykált Moto M és nagyon úgy fest a dolog, hogy a jövőben inkább ezt a brandet tartják meg, mintsem megpróbálják a Lenovo márkát világszinten ismert mobilmárkává emelni. Ezt vélhetően 2017-re sikerül majd nekik összehozni, de azon sem csodálkoznánk, a jövőre is kapnánk Lenovo mobilokat és folytatódna a keveredés.