Gabriel Weinberg tulajdonos, egy blogbejegyzésben számolt be a hírről, valamint arról, hogy nagyon büszke, hogy sikerült elérniük ezt a mérföldkövet, különösen azért, mert a keresések java része anonim zajlott.
A hír értékét az is tovább növeli, hogy a tavalyi évben közel 4 milliárd keresést produkáltak, ami az előző 6 milliárdhoz képest több mint 50%-os növekedés. Ezekhez a számokhoz két tényező is kellett, amelyek közül az egyik a Snowden botrány, amely kirobbanását követően lassan de biztosan nőtt az érdeklődés a DuckDuckGo iránt, valamint Trump megválasztását követően sem hagyott alább, sőt az információk alapján tovább erősödött.
Az anonimitás jegyében a vállalat 225 ezer dollárt jótékonykodott el, mindezt kilenc szervezet között osztotta szét, köztük a Sajtószabadság Alapítványnak, a Tor projektnek és a Küzdelem A Jövőért Alapítványnak. Annak ellenére, hogy ezek a számok messze elmaradnak a Google keresési adataitól, mindenképpen biztató és szép teljesítmény a DuckDuckGo csapatától.