Egészen elképesztő, hogy mekkora fejlődésen mentek keresztül a múltban a kínai okostelefon-gyártók, amit jól mutatnak a Canalys legújabb statisztikái is, melyek szerint Indiában továbbra is a Xiaomi dominálja a piacot.
Az elemzők a harmadik negyedéves eredményeket közölték, illetve vetették össze a tavaly ilyenkor mért adatokkal, így a 40 millió leszállított készülékből 12 millió volt Xiaomi, amivel a kínai gyártó 32 százalékkal tudta növelni eredményeit a tavalyi esztendőhöz mérten, miközben a Samsung még távolabb csúszott a korábbi vezető pozíciótól.
Egykoron ugyanis a Samsung vezette az indiai okostelefonos eladásokat, azonban lassacskán már a második helyük is veszélybe kerül, hiszen miközben ők 2 százalékos csökkenést produkáltak, a Vivo 12 százalékos növekedést ért el.
A listán egyébiránt a Micromax megjelenése óriási meglepetés, az indiai gyártóval ugyanis korábban nem nagyon számoltak a piacon, azonban miután több állami megrendelést is kaptak, nagyon könnyen 62 százalékos növekedést tudtak elkönyvelni, ami a harmadik negyedév abszolút győzteseivé tette őket.