A Nokia, mint mobil brand, főleg a 2000-es évek elején volt igazán a csúcson, aztán jött hanyatlás, de mióta a HMD Global kezében van az irányítás, a 2017-es év a fokozatos fellendülésről szólt.
Olyannyira, hogy a Q4-es negyedévet már 4,15 millió eladott mobillal zárták, ami nagyon szép szám, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a 2017-es év első 3 hónapjában csupán 100 ezer darab volt ez az a szám, igaz, akkor csak a kínai régióban volt számottevő értékesítés.
A Q2 már 1,4 milliót termelt, amit a Q3-ban már megdupláztak, majd jött az év végi hajrá, ahol a fenti szép számot produkálták, míg az összteljesítmény 8,5 millió lett, és szeretnék ezt a tendenciát átmenteni az 2018-ra is.
Ehhez persze a 2018-as modelleknek is meggyőzőnek kell lenniük, hiszen most már nem lehet majd a névvel leadni az újdonságokat, ennek fényében nagyon kíváncsiak vagyunk, mit húz majd elő a kalapból a cég az idei Mobile World Congress gálán.