Óriási bakit követett el a Spotify, miután lejátszási listáinak sajátosságait népszerűsítő reklámfilmjük nemcsak felnőtt, hanem gyerekeknek szánt tartalmak előtt is megjelent, ezért pedig a brit hatóságok bejelentések százait kapták az aggodalmaskodó szülőktől.
Nem véletlenül, a Spotify reklámja ugyanis olyan horrorisztikus pillanatokat tartalmaz, hogy még egy felnőttet is megijeszthet, noha valóban humoros alaphangja van, hiszen egy ismert slágertől felébredő horrorlényt láthatunk rajta, aki aztán rengeteg ijesztő pillanattal szolgál majd a zenekedvelők számára, miután nem bírják megállni, hogy ne hallgassák meg ezt a dalt.
Az alábbiakban általatok is megtekinthető reklámot az ASA hatóságánál jelentették, akik miután felelősségre vonták a Spotify-t, a Youtube-ra mutattak, lévén ők állítólag 18-34 éves korosztályt állítottak be célcsoportnak, azonban a videómegosztó válaszul azt közölte, hogy nem a hirdető felelőssége a beállítások tényleges ellenőrzése, tehát az ügynek gyakorlatilag nincs felelőse.