A nézők, hallgatók maguk választhatják ki, hogy kit követnek, mikor és melyik tartalmat nézik meg, a legfrissebb magyar felmérés alapján pedig a hagyományos rádiózás kötheti fel a nadrágját. Idén először ugyanis többet hallgattunk a YouTube-on zenét, mint a rádióban.
A Magyarország zenefogyasztását vizsgáló teljes tanulmány csak később kerül publikálásra, néhány publikus eredményből azonban tisztán látszik, hogy végre beteljesült az évek óta jósolt helycsere. Persze az online zenehallgatás főként a fiatalok körében népszerű, a 18-29 év közöttiek közel 80%-a választja leggyakrabban vagy második leggyakrabban a Youtube-ot, Spotify-t és Deezert.
Pontos számadatok tehát csak a teljes tanulmány publikálása után érhetőek majd el, de a sajtóközlemény már most tartalmazta a legfontosabb információt. A rádiók láthatóan nem tudnak mit kezdeni az online zenével, hiszen korlátozottak a technológiai és a sugárzási lehetőségek, míg az online világ minden évben tud valami új szolgáltatást felmutatni.