Ennek a sokadik jelét pedig most a dél-koreai piac változásai mutatják, a The Investor exkluzív beszámolója szerint ugyanis az országban soha nem látott mélységekbe csökkentek az Apple és a Samsung eladásai, mert a legújabb zászlóshajók, avagy az iPhone X és a Galaxy S9 nem igazán fogyogat.
A beszámolók szerint például az Apple alig 475 ezer iPhone X-et tudott eladni az országban a novemberi megjelenés utáni négy hónapban, ami a karácsonyi szezonnal együtt rendkívül gyenge teljesítmény, azonban a Samsung sem szárnyal, lévén a márciusi megjelenés óta mindössze 707 ezer darab került a Galaxy S9-ből a boltokba.
Hogy ez éppen a Samsung esetében mennyire gyenge eredmény, azt jól mutatja, hogy a Galaxy S8 például mindössze két hónap alatt simán átlépte az 1 milliós eladásokat, tehát a magas ár és az innováció hiánya vélhetően odakint sem nyűgözte le az egyébként lojalitásukról ismert koreaiakat.