A ByteDance pedig most úgy döntött, hogy a további terjeszkedésre fordítja a népszerűséget és az anyagi forrásokat, így a TikTok mögött álló kompánia bejelentette Resso nevű applikációját, mely egy új zenei streaming szolgáltatásként a Spotify és az Apple Music nyomdokaiba szeretne lépni, ehhez pedig már több nagy kiadóval is megállapodtak, úgy mint a Universal Music Group és a Sony Music Entertainment.
A Resso várhatóan teljesen ingyenes formában is elérhető lesz - reklámokkal dúsított verzióban, havidíja átszámítva sem éri el a 2 dolláros árkategóriát, megjelenése pedig a TikTokhoz hasonló egyszerűséget vonultatja fel, méghozzá rengeteg közösségi lehetőséggel, így például a dalok lejátszása közben nézegethetünk videókat, dalszövegeket, a felhasználók pedig saját fotókat, videókat és animációkat is hozzáadhatnak a zeneszámokhoz, kommentálhatják őket, feliratkozhatnak egymás csatornáira, miközben a lejátszási listák megoszthatók lesznek a legtöbb közösségi oldalon.