Resso név alatt a zenei streaming szolgáltatások piacát is meghódítaná a TikTok

2019. december 12.
7.8231
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
Elképesztő népszerűségnek örvend a TikTok, mely novemberben elérte a másfél milliárdos letöltést, ezzel pedig az App Store-on és a Google Play-en egyaránt a harmadik legtöbbet letöltött applikációvá vált a nem játékos kategóriában.

A ByteDance pedig most úgy döntött, hogy a további terjeszkedésre fordítja a népszerűséget és az anyagi forrásokat, így a TikTok mögött álló kompánia bejelentette Resso nevű applikációját, mely egy új zenei streaming szolgáltatásként a Spotify és az Apple Music nyomdokaiba szeretne lépni, ehhez pedig már több nagy kiadóval is megállapodtak, úgy mint a Universal Music Group és a Sony Music Entertainment.

A Resso várhatóan teljesen ingyenes formában is elérhető lesz - reklámokkal dúsított verzióban, havidíja átszámítva sem éri el a 2 dolláros árkategóriát, megjelenése pedig a TikTokhoz hasonló egyszerűséget vonultatja fel, méghozzá rengeteg közösségi lehetőséggel, így például a dalok lejátszása közben nézegethetünk videókat, dalszövegeket, a felhasználók pedig saját fotókat, videókat és animációkat is hozzáadhatnak a zeneszámokhoz, kommentálhatják őket, feliratkozhatnak egymás csatornáira, miközben a lejátszási listák megoszthatók lesznek a legtöbb közösségi oldalon.
3 hozzászólás

Kisfaludy82

8 hónapja, 2 hete és 6 napja

Hihetetlen hogy ennek ilyen sikere van. Az egész egy tátogós semmi, nem értem az egészet.

válasz erre

Fikarc

8 hónapja, 2 hete és 6 napja

Gyerekek körében biztos nagyot fog menni.

válasz erre

Vidoros

8 hónapja, 2 hete és 6 napja

Egyre többet hallom ezt a tiktokot, de csak gyerekeknél, egyszer láttam bele, és nem értem mi benne a jó...

válasz erre

új kommentek

legutóbbi hozzászólások
 

Közösségi felületeink