Több kaliforniai felhasználó is arról számolt be az elmúlt hetekben, hogy az Uber konkrétan Push-értesítésekkel bombázza őket, ráadásul a közelgő választások kapcsán, és nem visszafogott módon, hanem határozottan agresszív stílusban. A Proposition 22 nevű törvényjavaslattal kampányolnak, miszerint ha nem megy át a rostán a választásoknál, akkor a várakozási idők és az árak fel fognak menni az Ubernél.
A 22. javaslatról szóló szavazás a november 3-ai általános választási szavazáson jelenik meg, és valószínűleg óriási hatással lesz az Egyesült Államokban lévő gazdaság jövőjére. Ezzel a javaslattal bérgaranciákat és pénzkészletet ajánlana fel a kormány, amelyet egyes munkavállalók felhasználhatnak az egészségügyi költségekre és a betegnapokra.
Thanks @Uber for the unwanted push notification political ad! @Apple Dev. Agreement clearly says "4.5.3 Do not use Apple Services to spam, phish, or send unsolicited messages to customers, including ...Push Notifications, etc... or you will be removed from the Developer Program." pic.twitter.com/Bu8Li32hev
— Jan Hemstad (@janhemstad) October 14, 2020