A legnagyobb bírságot a Google kapta, amelynek most 150 millió eurót kell fizetnie. A Facebook anyavállalatának, a Metának kiszabott bírság 60 millió euró volt. A CNIL három hónapot adott a vállalatoknak arra, hogy megkönnyítsék az emberek számára a sütik elutasítását, különben további 100 ezer eurós bírságot szab ki rájuk.
Mint minden globálisan működő amerikai technológiai vállalatra, a Meta és a Google is világszerte a helyi törvények hatálya alá tartozik. Franciaországban ez azt jelenti, hogy az európai szintű adatvédelmi törvényeknek, köztük az általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR), valamint a francia nemzeti adatvédelmi törvényeknek is meg kell felelniük.
A CNIL-nek saját szabályrendszere van a reklámkövető eszközökre vonatkozóan, amely előírja, hogy az embereknek könnyen vissza kell tudniuk utasítani a cookie-k nyomkövetését, és bármikor újragondolhatják a cookie-k nyomkövetésének engedélyezését.