Óriási előnnyel nyomta le a Netflix a többi streaming szolgáltatót a tévénézők körében

2020. február 11.
5.5371
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A TV nézési szokásokat elemző Nielsen friss elemzéseit publikálta a nagyérdemű számára, amiből megannyi érdekesség kiderül - bár itt csak és kizárólag az amerikai régiót vették figyelembe, ám a platform szempontjából számunkra is érdekes adatokkal állunk szemben.

Elmondásuk alapján 2019 első negyedévében az emberek a tévé előtt töltött idejük 19%-át streaming felületek fogyasztásával töltötték, aminek a jelentős részét a Netflix teszi ki, konkrétan a 31%-át. A YouTube "szoros" másodikként rohan utána, 21%-nyi aránnyal.

Mindeközben a Hulu 12%-kal megy, az Amazon 8%-kal, minden más pedig a maradék 28-29%-ot teszi ki. Továbbá a Nielsen arra is rámutat, hogy 2019 decemberéig bezáróan tavaly a közönség 646,152 egyedi tartalomhoz fért hozzá, ami 10%-nyi növekedést jelent 2018-hoz mérten.

Óriási előnnyel nyomta le a Netflix a többi streaming szolgáltatót a tévénézők körében - 2. kép

3 hozzászólás

Levi87

1 hónapja, 2 hete és 6 napja

De durva előnyük van!

válasz erre

Porthos

1 hónapja, 2 hete és 6 napja

Hát az nagyon kaszált, Európában ráadásul még erősebb!

válasz erre

Ronalddo

1 hónapja, 2 hete és 6 napja

Az komoly előny bakker!

válasz erre