Népszerű a Twitter - Közösségi marketing

2013. július 18.
1.9461
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Figyelem! Ez a hír a régi androgeek rendszerből lett átmentve, ezért képek és szövegformázások hiányozhatnak belőle!
scrn profilja, adatai
scrn
Abban rejlik a Twitter ereje, hogy kiválóan alkalmas exkluzív kuponok és ajánlatok kínálására, linkek posztolására, amelyek elvezetnek például a termékoldalra.

Itt az információk gyorsabban áramlanak, mint a Facebookon. Mivel csupán 140 karakter áll rendelkezésre a posztolásra és a hírfolyam szinte azonnal cserélődik, tulajdonképpen egy pillanatképet lehet ábrázolni egy adott termékről, szolgáltatásról vagy magunkról.

Az amerikai üzleti és technológia híroldal, a Business Insider 2012?2013-as tanulmánya szerint továbbra is nő a közösségi médián keresztül realizált e-kereskedelmi vásárlások aránya. (Lásd a keretet!) A felmérések szerint a Facebook mellett a Twitter vált a legjelentősebb marketingeszközzé. Ebben például az a terjedő szokás is segítette, hogy a tévénézők interneteznek tévézés közben. A ?social TV? névre keresztelt jelenséget a mintegy 2012-ben 350 milliárd dolláros tévéreklám-piac természetesen ki szeretné használni.

A Twitter népszerűségét a magazincímlapok sztárjainak felbukkanása is erősítette. A szövegkorlát számukra kedvező, hiszen így nincs szükségük blogra. Jó felületté vált azoknak a hírességeknek, akik csak kinyilatkoztatni akarnak. A közösségi média szakértői szerint a magyar közösség ellenben inkább csetelésre használja a Twittert.

Minket is megtaláltok Twitteren, ahol elkezdtük kiépíteni a hálózatunkat. (:

Kövess minket - Androgeek
nincs még hozzászólás