A kutatás az Amerikai Egyesült Államok 13-17 év közötti korosztályát vizsgálta, akik 95 százalékban rendelkeztek okostelefonnal, és köztük minden második folyamatosan elérhető volt online.
A kutatók több kérdésre is szerettek volna választ kapni, így például arra, hogy melyik a legnépszerűbb közösségi oldal, amivel kapcsolatban sokan talán a Facebookra tippelnének, de a gyakorlatban Zuckerberg portálja csak a negyedik lett a sorban, lévén a Youtube került az élre, és míg a második helyre az Instagram, a harmadikra a Snapchat állhatott fel.
A Facebookot egyébiránt a tinédzserek 51 százaléka használja, ami drasztikus csökkenés 2015-höz mérten, amikor a gyerekeknek még a 71 százaléka használta rendszeresen Zuckerberg közösségi oldalát, amiről egy érdekes összefüggésre jutottak az elemzők, lévén azt találták, hogy minél jobb anyagi helyzetben él egy gyerek, annál kevésbé valószínű, hogy Facebookozik.
A 30 ezer dolláros bevétellel rendelkező háztartásokban élő tinédzsereknek például 70 százaléka használja rendszeresen a Facebookot, de a 75 ezerből élő családoknál ez a szám már csak 36 százalék, ami egy olyan probléma, mellyel Zuckerbergnek a jövőben komolyabban is számolnia kell.