Nehézsúlyú reklámblokkolót állít szolgálatba a Chrome

2019. november 01.
8.6811
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
Bár a Google Chrome böngésző eddig is rendelkezett reklámblokkolóval, azonban a keresőóriás most úgy döntött, hogy egy nehézsúlyú megoldással szeretné bővíteni a jövőben a népszerű szoftvert.

A Techradar beszámolója szerint ugyanis a Chrome fejlesztőknek szánt változatában megjelent egy Heavy Ad Intervent névre keresztelt új funkció, mely bár egyelőre még csak kísérleti jelleggel, de képes arra, hogy magától felismerje és blokkolja azokat a hirdetéseket, melyek túl sok erőforrást emésztenek fel, vagyis vagy rendkívül pofátlanok, vagy valamilyen kétes tevékenységet folytatnak a betöltést követően, például éppen kriptovaluta bányászatára kényszerítik a gépünket.

Hogy az új funkció pontosan mikor kerülhet majd be a Chrome végleges változatába, az egyelőre még kérdéses, azonban a Canary keretein belül már szabadon kipróbálható, így a sikeres tesztek után biztosan a végleges változatban is rövidesen debütálhat.
4 hozzászólás

TEchie

4 éve, 10 hónapja és 7 napja

Ideje.

válasz erre

Fikarc

4 éve, 10 hónapja és 7 napja

Akkor elég sok mindent ki kell majd tiltania a saját rendszerükből. röhögő smiley

válasz erre

Kisfaludy82

4 éve, 10 hónapja és 7 napja

Az jól hangzik. röhögő smiley

válasz erre

zender

4 éve, 10 hónapja és 7 napja

Mármint ha engedélyezzük, gondolom. meglepett smiley

válasz erre