Bár a Google Chrome böngésző eddig is rendelkezett reklámblokkolóval, azonban a keresőóriás most úgy döntött, hogy egy nehézsúlyú megoldással szeretné bővíteni a jövőben a népszerű szoftvert.
A Techradar beszámolója szerint ugyanis a Chrome fejlesztőknek szánt változatában megjelent egy Heavy Ad Intervent névre keresztelt új funkció, mely bár egyelőre még csak kísérleti jelleggel, de képes arra, hogy magától felismerje és blokkolja azokat a hirdetéseket, melyek túl sok erőforrást emésztenek fel, vagyis vagy rendkívül pofátlanok, vagy valamilyen kétes tevékenységet folytatnak a betöltést követően, például éppen kriptovaluta bányászatára kényszerítik a gépünket.
Hogy az új funkció pontosan mikor kerülhet majd be a Chrome végleges változatába, az egyelőre még kérdéses, azonban a Canary keretein belül már szabadon kipróbálható, így a sikeres tesztek után biztosan a végleges változatban is rövidesen debütálhat.