Nehezen javítható a Galaxy S8

2017. április 20.
3.2651
dfp profilja, adatai
dfp
Az okostelefonok többségére 1, maximum 2 év garanciát vállalnak a gyártók, ám nem minden esetben állják ők a javítást, ráadásul a kisebb vagyonokba kerülő csúcsmodelleket sokan jóval a garanciális időn túl is szeretnék még használni.

Ezért is lehet fontos a vásárlás előtt utánajárni annak, hogy a kiszemelt mobilt milyen könnyen javítják és az alkatrészek milyen árkategóriában mozognak. Manapság egyáltalán nem egyszerű a szervizesek dolga, hiszen egyre inkább mérnöki mesterművekkel, mintsem sima kütyükkel van dolgunk.

Ezt remekül példázza a Samsung Galaxy S8 széria, mely hajlított kijelzőt, üveg hátlapot és masszív unibody házat kapott. Az iFixit csapata azért tett egy próbát és megnézte, hogy mennyire javítható a készülék, az eredmény pedig nem túl biztató.

10-ből mindössze 4 pontot kapott az S8, ami egyébként egyel jobb, mint az S7 hármas pontszáma és megegyezik az S6 eredményével. A csapat pozitívumként kiemelte, hogy sok alkatrész moduláris és elég csak az adott modult kicserélni, nem kell az egész "részleget".

Ide kattintva elérhető lépésről lépésre az iFixit pontozása.
3 hozzászólás

Fikarc

3 hónapja, 1 hete és 6 napja

Talán nem is baj ha ilyen nehezen jön szét nem? Legalább jól össze van rakva!

válasz erre

rDAVE

3 hónapja, 1 hete és 6 napja

Nekem úgy tűnik, hogy a csúcstelefonokat vásárlók hamarabb cserélnek, mint az alsó- vagy középkategóriás telefonokat vásárlók. Szóval ők fogják a legkevésbé nézegetni az ilyen oldalakat.

válasz erre

Levi87

3 hónapja, 1 hete és 6 napja

Remélhetőleg sosem kell szervízbe vinni és akkor nincs gond!

válasz erre

új kommentek

legutóbbi hozzászólások
 

Közösségi felületeink