A jövőben globálissá váló változásról egyelőre még nincs sok konkrétum, a véglegesítésig tehát rengeteg módosítást eszközölhet a közösségi oldal, ellenben a jelenlegi hírek szerint az üzenetküldő applikáción belül a jövőben beszélgetés közben ugranának majd fel a reklámok, azonban csak és kizárólag olyanok, amelyekkel már a fő applikációban is találkoztunk, illetve amelyekre ott rákattintottunk, ergo vélhetően érdekelnek majd minket.
Mindemellett a Facebook Messenger figyelni fogja, hogy profilunkkal milyen márkákat kedvelünk, és melyekkel folytattunk már esetlegesen valamilyen interakciót, hiszen ezek is befolyásolhatják majd a felugró reklámokat, amelyeket természetesen könnyedén elrejthetünk és jelenthetünk is.
A Facebook kiemelte, hogy a tesztidőszakban elinduló lehetőség kapcsán visszajelzéseket vár a felhasználók és a cégek, avagy a hirdetők oldaláról is, ezáltal a felek véleményére alapozottan alakítják ki a végleges elképzelést.