A dolog pikantériája, hogy nem az Apple vagy a Samsung az áldozat, hanem egy szintén kínai vállalat, a OnePlus. A két cég nagy rivalizálásban van Indiában, ahol különösen népszerűek az olcsó "flagship killer"-ek.
Ennek következménye a Redmi K20 bemutatásával érkező új rivális a OnePlus 7 Pro számára, a kínaiak pedig érdekes gerilla hadjáratot indítottak.
Egyrészt az óriásplakátokat közvetlenül az OP figyelemfelkeltő megjelenései mellé helyezték el, másrészt érdekes szójátékkal (Starkly superior to the latest One) igyekszik széttrollkodni a Robert Downey Jr. által hájpolt új mobilt.
És ha ez még nem lenne elég, a Xiaomi Flagship Killer 2.0-ként hivatkozik a K20-ra, amely szerintük noha pár apróságban eltér az OP7 Pro-tól, a fő komponenseket illetően hasonló, árazása azonban jóval kedvezőbb.
"Starkly superior to the latest one!" +1 if you liked these punny ads! ????????#RedmiK20 and #RedmiK20Pro coming soon! The #FlagshipKiller 2.0 ????????
? Manu Kumar Jain (@manukumarjain) June 2, 2019
Have you noticed it yet? If yes, take a selfie and share it with me. ????#Xiaomi ?? #Redmi pic.twitter.com/eFeQbw2uIq